Hasrette Bebeğim 7.haftaya giricek 8.hafta atağı şimdi başlamış olabilir mi belirtiler şunlar devamlı memede olma isteği( doymuyor mu diye korkuyorum) uyumama (gündüzleri bazen zor uyandırırdım şuan uyumuyor)
Omurbebek Hasrette evet benimde yedinci haftada başladı. Sekizinci haftaya girince iyice arttı şu an çok zor bi durumdayım. Sekizinci hafta atağını yaşıyorum 🥺 8+3
Omurbebek Hasrette tabi yazarım. Benim çok huysuzlaştı. Derin uykuya dalamıyor. Sürekli kucağımda kalmak istiyor. Babasında durmuyor. Akıllı uslu uyuyan bebek gidiyor yerine sürekli mız mız meme isteyen kucakta gezmek isteyen bi bebek geliyor.