Merhaba kozlar , bebeğim 5 ay 21 günlük sütüm çok azaldı meme reddi oluyor bu yüzden . Bebek çekince hemen gelmiyor ya da az az geliyor . Acıkıyor mecburen mama veriyorum . Ek gıda tadımlarındayız. Bu ay kilosu az artmış. Bestlak damla önerdiler süt için kullanıp memnun kalan önerisi olan var mı ? Sütüm bundan sonra artar mı ? 🙏🏻