8.5 aylik kizim var dogdugundan beri aşırı asiri derecede gazli daha dogrusu biz oyle saniyorduk kakasi son 2 aydir hep yesil ve mukuslu kina renginde. detayli tahliller yapildi dr gluten intoleransi olahilir dedi. sut urunleri ve gluten diyeti yapiyorum cok zor durumdayim kizimin sancilari gazi hala ayni. sadece kakasindaki mukus bitti ama hala yesil. ac ac yasiyoruz kizimla bu durumu yasayan var mi acaba