Feyzmomm Melikekkn Ya bende kırktan sonra yaptırmak istiyorum. Bebeğe bir zarar verir mi acaba süte daha doğrusu
Athena Melikekkn ben yaptırdım 4-5 ay bekleyip. Dikiş yerlerime çok temas ettirmediler ve şu an devam ediyorum bitmek üzere. Bir sıkıntı yaşamadım, başlarda çok acıdı ağlayacak gibi oldum ama onun sezeryanla alakası yok tamamen acı eşiğinize bağlı
Angel00 Feyzmomm bin TL boşa giden ben doktorlar önermiyor diye gitmedim emziriyorum 4 aylık kızım zehir zıkkım olsun hakkı olmayan parayı aldı resmen Yine aklıma geldi ya iyice araştırın sizde kimisi öneriyor kimisi önermiyor
Almina2021 Bende sezeryan oldum lazer için biraz bekledim hormonlar düzene girsin adet olayım diye 6 aydan sonra yaptırmayı düşündüm