Sevgili anneler bebeğim çok ciddi ek gıda almasa da sürekli kabız oluyor. 7. Aya yeni girdik hala tadım gibi ilerliyoruz çünkü kabız oluyor ve de ⅘ gün yapamıyor ben de anne sütüne yoğunlaşıp ek gıdayı azaltıyorum ya da yoğurt gibi armut gibi şeylerle geçiştiriyorum. Önerileriniz var mı her gün 1 çk zeytinyağı içiriyorum, muz,patates vermiyorum ama sürekli kabız doktor alerjiden olabilir dedi bilinen bir alerjimiz yok sizde de böyle olanlar var mı? Önerilerinizi bekliyorum 🌸