Kızlar 3 aylık bebeğim var hamile kaldığım gğnden beri dişim ağrıyor ve artık dayanamayacak duruma geldim bugğn gittim dişçiye kanal tedavisi yapılacağını söyledi ve bende emzirdiğimi söyledim bir sakıncası var mı dedim hayır yok hiçbir şey olmaz dedi aranızda hem emzirip hem kanal tedavisi yapan var mı? Eltim resmen çocuğumu ölüme sürüklediğimi söyledi sen bu çocuğa bir yapacaksın diyip duruyor ama bir yandan dişimin ağrısından gittim su bile içemiyorum artık