Kızlar gerçekten ağlamamak için kendimi zor tutuyorum nerden geldi nasıl geldi anlamadım bebeğim de bit+sirke var başının ön kısmında saçını kazıtmak istemiyorum 3 aylıkken kazıttık daha anca uzadı saçı 😫 doktorumuzu aradım ama henüz dönüş yapmadı. Nasıl temizlicem napıcam bit spreyleri bu yaşta kullanılırmı tarayayım diyorum kıyameti kopartıyor lütfen yardım edin..