Gunesim48 Bebeğime bestiron Demir vitamini aldım , doktorum sidefer al demişti kilo başına bir damla ver demişti , içeriği daha temiz diye bastiron aldım sizler nasıl kullandınız marka farklı olunca kullanım değişir mi?
Nurgrvn Gunesim48 kiloya göre 1 damla ama bize yaramadı bestiron hala kullaniyorum bende başka bı damla alacagim
1220suats Gunesim48 bestiron plus olanını kullanıyorum. Bizimkinin Demir oranı nerdeyse sıfıra çok yakındı çok şükür o ilaçla 3 ay da normal referans değer aralığına girdik 🙏🏻 Kabızlığı vardı enteresan bir şekilde onunla düzeldi 🤷♀️ Ben çok çok memnunum 🙏🏻 Bizimki 30 damla kadar fazlaydı damla oranı o da çok düşük olmasından kaynaklı boş bol içirmiş oldum
Gunesim48 1220suats benimki 4 aylık 6 kilo günde 5 damla veriyorum , kan değeri ölçülmedi kilosuna göre veriliyor diye o şekilde başlayın demişti doktorumuz , ama yanaklarda kırmızılıklar oldu Demir yapar mı acaba
1220suats Gunesim48 Doktorunuza o şekilde dediyse doğrudur 🙏🏻 Benim bebeğimin hemen kilosu fazla hemde değerleri çok düşük olduğu için fazla kullanıyoruz 🙏🏻 Belki yendiğimiz içtiğiniz birşey etkilemiştir 🙏🏻 Bir süre izlemenizde fayda var umarım hemencecik geçer geçmiş olsun ☺️🙏🏻