LeMabelle Sezaryen olalı 1 ay oldu. Dikişlerim estetik dikiş yapıştırma hatta iyileşti sayılır fakat sağ uç kısımda şeffaf renk ip gibi ama sert birşey var bu nedir bilen varmı😵💫 Yeni farkettimmm
balkizannesiiiii LeMabelle canim bende 1 ay oldu dogum yapali sezeryan ben aldirdim bana sa estetik yapistirma dikis yaptilar ama bana aldir demislerdi seninki nasil bilmiyorum ama
Afram96 LeMabelle bende aglayarak doktorimi aramiatim😂 dokununcada sert hatta. Kendisi dusuxek korkma dedi banyo yaptiktan sonrada gecmisti korkmayin
LeMabelle Sltnefe bana dikiş alınca gibi birşey demedi doktorum ihmalkar bir doktorda değildir. İltihap gibi değil ki
Asyakusunannesi Bende 1 ay önce doğum yaptım sezeryan estetik dikiş olarak benimde hala duruyor o şeffaf ip kendi düşecekmiş o
LeMabelle Asyakusunannesi ayyy çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız uç kısımda sadece dimi sizinde ? Bende görünce şok oldum çünkü estetik dikiş oldum
LeMabelle Amineninnannesii çok teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı estetik dikişte uçlaramı dikiş atılıyor sadece o zaman görünce şok oldum bi 🤦🏽♀️
Badee1 LeMabelle kızlar benımde estetik yapıştırma ama ben 1 sefer gittim doktora doğum yapalı ama öyle ip mip bilmiyorum
LeMabelle Badee1 belki sen farketmeden düşmüştür 😅 keşke bende farketmeseydim şuan buna kafamı taktım 😂
Asyakusunannesi LeMabelle şöyle söyliyim dr. gittiğimde alınacak birşey olup olmadığını sordum alınacak birşey yok dediler sonra eve gelince duşta ipi farkettm ablamda aynı dr da aynı sekilde doğum yapmıştı onda da vardı o dönemde onunkide alınmadı kendi düştü :))