Merhaba arkadaslar 9 bucuk aylik oglum bazen ellerini yumruk yapıp sıkıp bağırıyor. Ama bunu gülerek yapıyor. Çok sinirli diyorlar . Sizin bebekleriniz de böyle yapıyor mu ? Sinirden mı yapıyor bu hareketleri ? Oglum sinirden ziyade güleç ve oyuncu bir bebek .