minigimmm_15 Bahsettiği işlem amniyosentez. Kesin sonuç verir, şaşmaz.
Doktor engelli doğar dememiştir, diyemez zaten test yapmadan tanı koyamaz.
İkili testte sadece ihtimal/risk analizi yapılır. Ense kalınlığı zamanla farklılaşabilir.
İnsanlar hep yanlış yönlendiriyorlar. Doktor riskleri söyler, aile hemen tanı koydu sanar. Cocuk sağlıklı doğunca da al işte doktor yanılmış derler. Halbuki doktor riskleri söyler test yaptırmanızı tavsiye eder.. Hamileliği kendine zehir edeceğine profesyonel bir yerde amniyosentez yaptırırım ben olsam, eğer ondan çekiniyorsa genetik tanı testi de yaptırabilir. Sadece kan alıyorlar.