Zuleyha54 Selam anneler sizin de bebeğiniz kakasını yaparken zorlanıyor mu? Benimki 2 aylık ve cok zorlanıyor karnı katılaşıyor çıkaramayınca huzur oluyor. Herhangi bi öneriniz varmı
Zuzu_beril 12 gunluk bebegim aynı sikintiyi yasiyoruz ya o kadar zorlaniyor ki yediklerime de dikkat ediyorum rezene iciyorum sürekli
Glsn7581 Zuzu_beril rezene yerine kimyon çayı içmelisin . bebişi pusette yatır beslenmeden sonra ağızdan gazını cikarmalisin bir de ben kek çikolata yiyodum onları tuketmiyorum
Mlkarzu Benim bebeğimde de basladi aynı sıkıntılar .46 günlük .bugün sürekli ağlıyor gaz çıkarmaya çalışıyor ıkınıyor. Mama değiştirdim acaba ondan mı diyorum . damlalarını da düzenli kullanıyorum.mama meme şeklinde besleniyor ama anlamadim