Busraalya58 KıZlar 40ım çıktığı halde kanamam devam ediyor sezaryen ile doğum yaptım bu durumu yaşayan var mı?
Minnakkk Busraalya58 ilk 2 ay devam etti benim de normal dogum yapmıstı m afedersiniz kan gibi değil de boyle kömür gibiydi 3 gun var 2 gun bişey yoktu boyle boyle devam etti sonrasında duzelmişti aslında Doktora gitmek gerekiyor ama gitmemiştim. Eskiler normal diyor bu duruma kırk bası mı ne olurmus 😀😀 sonrasında ben hemen adet oldum hic ara vermedim
Gunesim48 Busraalya58 Normal doğum yaptım 55 gün sürdü sanırım kanamam bazen azalıp bazen arttı ama genelde lekelenme şeklindeydi , normalmiş sanırım 40 kontrolüne gitmiştim olumsuz bir durum söylememişti doktorum
86antikken Ben yaşadım doğumdan sonra kist oluşmuş tekrardan ameliyat olmak zorunda kalmıştım ki yasmin kullanıp 7cm lik kisti düşürdüm . Muhakkak kontrole gidin
Ecem14 Minnakkk bende şu an aynı durumu yaşıyorum doktora gittim alttan muayene bile etmedi ultrasonla yumurtalıklar ve rahim normal dedi ama kafam rahatlamıyor bekliyorum tamamen bitmesini
86antikken Busraalya58 hayır cnm olur mu doğumdan sonra 1 hafta sonra 40 gün sonra ve 1 sene sonra kontrol şart. Doktorunuzu değiştirin
Busraalya58 Doktorum 40 dan sonra genellikle geçer , devam ediyorsa usg ve hormon ile kanama kesici ilaç başlamak lazım dedi bu ilaçları kullanan var mı ya da bilgisi olan
86antikken Busraalya58 alttan muayene olmuyor o kadar çok okey olmayın hemen başka işler gelmesin basınıza. Usg ile bakılıyor
Busraalya58 Gunesim48 bana ilaç başlayacağını söyledi ama kendisi yerine başka doktor bakacakmış kendisi izne ayrılıyormuş
Gunesim48 Busraalya58 adet söktürücü ilaç verecekti bana da teklif etti ben istemedim , doğal olarak gelsin dedim ,
MucizemVar Benim de 50 gün kadar sürdü.kanama sekilinde değilde daha çok lekelenmeydi.şuan bebeğim 78 günlük ve bugün yine kanamam oldu..normal die bende gitmedim Dr.
merve_uraz Busraalya58 benimde 2 ay sürdü ben doktora gittim sık emziren kadınlarda bu kanamalar uzun sürebiliyomuş normalmiş