Beyza13345 Mama ve emziriyirum ikisini de yapıyoruz bi yerde okumuştum sa çok kaka yapması yaramadığı anlamına geliyormus doğrusudur acaba
metehan2 Beyza13345 tam aksine cok kaka yapmasi iyi beslendigi anlamina gelir. Benim bebegim de yenidogan cok yapiyor ve kilo alimi gayet iyi