Kalpatisi_ Kızlar doktor doğum sonrası 40 gün sonra gel kontrol edelim demişlerdi benimde 6 günüm kaldı 40 ıma da kontrol için nerden randevu alıcaz? Devlet hastanesinde doğum yaptım bu arada özel bi doktorum yok yani 🥲
Selin1234 Kalpatisi_ bana 10 gün son lohusa polikliniği gel dediler randevu bulamadığım için gidemedim