Hanımlar merhaba bebegım 4 ay 9 gunluk atak donemındeyız , sutumun bazen yetmedıgını hıssedıyorum bır bakıyorum 2 dakıkada memeyı bosaltmıs uyanıklık suresıde 2 saat , e bende 2 saatte bır emzırıyorum bu sefer 2 memeyı vermeye basladım ardından yıne ıstıyor. Alıskanlık oldugunu dusunmuyorum yakşasık 1 haftadıe boyle kucagıma alınca gogsume egıyor kafasını ordan anlıyorum sureklı meme ıstedıgını atak donemınde bu normal sanırım sızlerde de oldumu?