iiremuygarimm Selamlar 10 gün bebeme Aptamil 1 veriyoruz meme +mama ilerliyoruz Sma optik kullananlar var mi bende geçiş yapsam kabızlık kabızlık gaz sorunu oluşturdu mu deneyimi olanlar yazarlarsa sevinirim ☺
Balkizlarim iiremuygarimm optik yeni mi çıkmış optiro kullandım ben memnundum her bebekte farklılık gösterir 💐😍
Lisabh iiremuygarimm canım ben de Aptamilden sma ya geçtim. Birden geçince kabızlık yaptı bende yavaş yavaş geçtim. Yani günde 1 kez vererek başladım her gün biraz daha arttirdim. Şimdi çok memnunuz 😊
Sebusebu iiremuygarimm aman diyim. Ben hipp kullanıyordum bebeğim pek sevmiyor diye sma ya geçeyim dedim 2 ölçek 60 ml verdim aksamı cocuk karın ağrısı gaz ve vücut döküntüsünden ölüyordu. İnternetten bak pek fazla sikayeti var alerjik bebeklerde. Memnunsan değiştirme. Ben suan aptamile geçtim. Sma yı de ilk tek ölçek ver aksamk gözlemle eğer dokunmazsa ver ben cok pişman oldum
Selin1234 iiremuygarimm ben kızıma doğdu günden beri sma optipro 1 kullanıyorum hiç gaz ve kabızlık sorunu yaşamadık çok şükür
balyanakannesi2901 iiremuygarimm biz ilk aptamil kullandık onda gaz yaptı sonra sma ya geçtik onda da bebeğim çişini yaparken kendini çok zorluyordu şimdi doktorun tavsiyesiyle bebelac kullanıyoruz sma kabızlık yapar demişti şimdilik normal gidiyor günde sadece bir kere mama içiyor zaten bizde meme+ mama gidiyoruz
Meleklianne Aptamıl kullanıyodum gaz yaptı sma gectım hem gaz hem kabız yaptı cocuk 3 gune bı kakasını yapıyo aptamıl ıcerken hergun yapıyodu. Bıde sma 5 kutu aldım aptal gıbı bıtmesını beklıyorum 2 kutumuz kaldı şükür
Dimitrina_kovaceva iiremuygarimm ben bebeğime SMa comfort veriyorum memnunuz cok güzel ve bebeğimin cildi atopik artı olarak da sürekli kabızlık sıkıntısı vardı geçti…