Deletedmom_45 Kizlar o kadar kararsizim ki asla örtü seven biri degilim ama örtüsüz de bos mu kaliyo sizce hangisi karar veremedim 🤦🏻♀️
Balkizlarim Deletedmom_45 sadeden yana kullanıyorum hakkımı fakat örtülüde fena durmamış hani hoş ikiside 😍🌈
1Beybiletto Deletedmom_45 sade olan, örtü güzel durmamış mobilyanızla uymamamis, fakat konsol harika 🤞🤩
Deletedmom_45 Tubacnr0 bende örtü hic sevmiyorum asiri sadeciyim hatta süsleri de sevmemeye basladim evlenirken nasil aldim bilmiyorum hic bana hitap etmiyo yada sonradan sadelestim 🤷🏻♀️😍
Deletedmom_45 Balkizlarim %80 örtülü diyo bende sade istiyorum ama begeni olmadigi icin kararsiz kaldim tesekkurler cevabin icin 🥰🥰 bu arada sizi hep goruyorum postlarda kizlarinizla iletisimize bayiliyorum ya masallah 🧿🧿♥️
Balkizlarim Deletedmom_45 sade kullanın hem sizinde gönlünüzdeki olmuş olur sıkılınca örtülü de kullanırsın canım diye düşünüyorum 🌸❣️Cook teşekkür ediyorum canım Allah razı olsun güzel görüşünüz 🌈😍
Nelbht28 Bnde sadeden yanayım ama bence örtülü kullan benim konsolom örtüsüz kullandığım için çok çizildi iş işten geçtikten sonra örtüm oda çizikler gozukmesin diye malımızın kıymetini de bilmek için bazen kullanmak şart 🥰
Deletedmom_45 Nelbht28 örtüsü zaten az canim o olsa da olmasa fark etmez bence herkes ortulu diyo ama bende sevemiyorum attim örtüyü 🤣🌸
Deletedmom_45 1Beybiletto dimi ya bencede konsolum zaten spor örtü de olmaz spora ama neden cogu kişi örtüsüz begenmiyo anlamis degilim valla yetti koymicam örtü felan 🤣🤣 bu arada cook tesekkur ederim 5 sene once almistim unitemde var masasi bitane daha kare konsolu var cok severek kullaniyorum 🥰🥰😍😍
Deletedmom_45 Balkizlarim aynen oyle attim örtüyü valla 🤣 rahatladim ohh 🥰🥰 ne demek oyle ama gercekler 😍