Merhabalar anneler biraz önce doktordan çıktım bebeğimin ultrason görüntülerinde iki kalçası arasında fark olduğu bir ay çift bez bağlamam söylemdi ve sağ böbrekte hafif genişlik olduğu söylendi moralim çok bozuk böyle bir durum yaşayan var mı acaba nasıl bir süreç yaşadınız…