6 ay 10 günlük olduk doktorumuzun önerisi ile ek gıdaya başladık. Kahvaltı için biraz tuzu çıkmış peynir,biraz pekmez, çeyrek yumurta yarısı ayrı ayrı ezip verdim ilk gün güzeldi fakat 3,4 gündür mümkün değil yemiyor ağlıyo verdiğim kaşıkları da yutmayıp ağzında biriktiriyor. Bu durumu yaşayanlar vardır Eminim nasıl aştınız bu durumları yardım 🤯🤯