Domino Bugün çok soru sordum size kızlar kusura bakmayın. Oğlum 23 ekimde testis ameliyati olacak sünnette ettircez dedi doktoru. Sünnet için neler yapmam lazım? Bez bağlamalı miyim? Oğlum yüz üstü uyuyor sünnet yerinde sorun olur mu ? Çok üzülüyorum bebeğimi o ameliyathaneye nasıl göndercem çok kötüyüm. 😔😔
Miniminianne Domino doktor bize karton bardağı kesip koymamızı söylemişti öyle de yaptık. Bardağı kesip dip kısmını değil de ağız kısmını koyup bezini bağlayın. Benim oğlum da yüzüstü dönmeyi çok seviyor ama bardaktan dolayı dönemiyor zaten bir de biz dikkat ediyoruz dönmemesi için sürekli bakıyoruz. Şimdiden geçmiş olsun.
GmzSnn Domino tabiki bez bağLayın benm iLk oğLumda oLdu ameLiyatı ama aynı anda değiL sünneti 5 ayLıkken oLduk ameLiyatı 1,5 yşında oLduk
ZeynepKara Domino sünnetin 3. Günü yüz üstü yatmaya devam etti oğlum ama siz ameliyatta olucakmışsınız bilmiyorum
melissrn Domino bardak takıp bez bağlayabilirsiniz bizde geçen hafta perşembe günü yaptırdık Bugün yüzüstü durabildi mesela hiç canı yanmadı çabuk iyileşiyor👍🏻👍🏻
Domino Miniminianne öyle yaparsam.nasil yürüyecek ki 2 yaşında oğlum. Külotlar satılıyormuş bilginiz var mı nerden ne kadara alabilirim?. Teşekkürler bilgi için.
Domino GmzSnn benim ki aynı anda olacak cnm. Kilot satılıyormuş sünnet için nerden ne kadara alabilirim.bi bilgin var mı?😳
Domino ZeynepKara ameliyattan korkuyorum ama sünnet yeri daha çok acır diyorlar. Bn de anlamadim. Sünnet için külotlar satılıyormuş nerden ne kadara alabilirim.biliyor musunuz?😳
Miniminianne Domino hmm yaşını yazmamışsınız küçük olarak düşündüm ☺️ benim oğlum 5,5 aylıkken oldu. Sünnet külotları satılıyor hepsiburada da görmüştüm diğer sitelerde de vardır. Onun dışında medicallerde satılabilir diye düşünüyorum onu kullanabilirsiniz
GmzSnn Domino asLında doktorLar anneLerin içi rahat etsin diye oraya bi karton bardak gibi aparat koyduruyoLar ama geneLde anneLere amonyak daha çabuk pişirir birşey koymayın diyende çok ben şahsen ne kiLot aLdım nede beze birşey koymadım kısa süredede iyiLeşti işedikçe pişirdi orayı çabucak iyiLeşti ama istediğiniz herşey eczane ürünLeri satan heryerde wardır tıbbi maLzeme satan yerLerdede wardır
ZeynepKara Domino valla ben hiç bişey kullanmadım direk bezi bağladım doktorda öyle söyledi ama medikallerde satılıyodur büyük ihtimal bi bakın isterseniz
Domino melissrn maşallah canım. Testis ameliyatı da olacak testis torbasının yanında da dikiş olacak ondan endişeliyim. Doktoruyla görüşmem daha iyi sanırım ama sizlerden de bilgi almak istedim anne yüreği hiç bişey içine sinmiyor gerçekten 😳
Domino GmzSnn ya şimdi testis ameliyati olacak testis torbasının yanında da dikişi olacak. Kasigin da da olcak dikiş e sünnet de olacak olmazsa bi doktorun verdiği ilaçları.kullanim.normal bezi bağlamaya devam edim 😳
GmzSnn Domino aynen biLiyorum testisinde minicik bi dikiş oLuyo zaten hemende geçiyo o ama kasıkdaki biraz daha büyük yani parmakda üç boğum aar bir boğumu kadar uzunLuğu oLuyo şişkin bi dikiş oLuyo ondada zaten gazLı bez kapaLı oLuyo pansuman faLan o yüzden çokda korkmayın çabuk geçicektir Rabbim şifa wersin
melissrn Domino testisinde ki sorun nedir acaba bizde de su fıtığı var ama 1 yaşına kadar geçer dediler
M61A Domino merhaba inmemiş testis için doktordan memnun kaldınızmı bende arayış içindeyim şuan karnındada gözükmesi 9 aylık bebeğimin
Domino melissrn dağ testis yerinde değil yukarı kaçmış ve elle muayenede ele gelmedi ultrasonla bakıldı sag testis yukarda dediler.
Domino Miniminianne yok oğlum 2 yaşında aslında 5 aylıkken farkettim hastaneye götürdük hemen ama ameliyattan korktum biraz kendi iner diye düşündüm ama inmedi nazi çocuklarda 2 yaşına kadar ineneler varmış.
deletedmom4842 Domino Bizde dün olduk ben bez bağladım bazıları açık kalsın diyor ama bezle daha rahat ediyor. Benimde oğlum 4 aylık olacak bende gönderirken arkasından 5 dk baktım o da bana bakıyordu çok üzülmüştüm ama şuan çok şükür her şey eski halini aldı.
GmzSnn Domino geçer geçer 10 erkek bebekden nerdeyse 5 i bu ameLiyatı oLuyo sünnet kdr normaL bi operasyon 🤗