MemnuneS Prematur1 Çok şükür çıktık 4 gün önce 19 gün yoğun bakımda kaldık 1 gün de anne bebek uyum odasında birlikte vakit geçirdik sonrasında taburcu olduk . Çok geçmiş olsun 34 haftalık mı doğum yaptınız
MemnuneS Prematur1 Tez zamanda çıkar inşallah yavrunuz 🙏 her bebeğin yoğun bakım süreci farklı oluyor psikolojik olarak kendini motive et bebeğini kucağına aldığın an herşeyi unutuyorsun 🙏
mka2020 MemnuneS 33+6 da doğdu oğlum bizede ciğer geliştirici iğne yapıldı. 1. Gün entübe edildi 2. Gün uyandırıldı 16 gün kaldı kuvezde