basaktpe12 Kızlar; Kızım 4ay 10günlük aşı içim geçen gittiğimiz de kan damlası verdi şöyle kullan böyle kullanma hemen başlama vs vs anlattı ama aklımda kalmadı nasıl kullanmalıyım birde başka bir konu oğlum tam 2yaşında devit damla kullanmama gerek var mı
Deletedmom_64 basaktpe12 kan damlası kilosuna göre bir damla yani beş kiloysa bize 4 kullan diyordu ama prospektüs de kilo başına bit damla yazar 2 yaşında ki için de kullanmana gerek yoktur genelde 1 yaşında hem kan damlası hem d vitamini kesilir doktor gerek görürse doktorunuz kullanın dediyse kullanabilirsiniz