Merhaba güzel anneler kızım 5 ay 2 günlük bugün ek gıdaya başladık malum ramazan geliyor oruç tutmak istiyorum belki sütüm yetmez diye yavaştan başalayayım dedim ilk tadımlığımız havuç oldu öğlen bir çay kaşığı yedi sizler ne zaman ve ne ile başladınız