_Nehirim_ Kızlar 9 aylık iken kan tahlili yapılıyormuş yaptırdınız mı sizler öğlen öncesi veya sonrası fark ediyor mu aç veya tokluk bide
Elifinannecigi _Nehirim_ parmaktan bakıyorlar canım tüp olarak almıyorlar. Biz sabah gittik emişip öyle gitmiştik aç gelin demediler
_Nehirim_ Balkizlarim peki ögleden sonra gitsek yine sıkıntı olmaz dimi yine yaparlar kan tahlili 🥰bide nasıl yapıyorlar bütün değerlerine mi bakılıyor
Suzi-12 _Nehirim_ gecen sordum şöyke bir açıklama yaptı henüz vucudu besinlere yeni alışıyor bugun yaptıgımız sonuç çok net birşey vermeyebilir dedi ama bir yaşından sonra bir çok besine alışmış olacak dedi bu daha sağlıklı diye söyledi
Balkizlarim _Nehirim_ ay benim baya geçti ya sabahı ogleni mi gitmiştim unuttum 🙈🤣 bir arayın canım bilgi verilir evet bütün değerleri bakılmisti bizim 💕💕
_Nehirim_ Deletedmom_14 bir kere mi sadece koldan aldılar yukarda ki bayan parmak demiş ama tüm değerler mi bakıldı peki
_Nehirim_ Suzi-12 sağlık ocağını aradım mesela aşı olayı varmış yaptırdınız mı bunu dedi 1 yaşındaki ile aynı gerek duymuyoruz dedi
Deletedmom_14 _Nehirim_ tam kan, bazı vitaminler ve sizin baktırmak istediğiniz değerlere bakıyolar. Bizden 5 tüp aldılar koldan tam dolu dolu değil tabi.
Suzi-12 _Nehirim_ ben yrtdışıbdayım türkiyeyle burdaki sağlık sistemi arasonda çok fark var . İyi mi bu kötümü bilmiyorum ama