Rezenecayi Minikbirbaby 4 çok erken yani. Biz çok hevesliyiz evet ama biraz daha beklemekte fayda var. Benim işe dönüş durumum olacağı için ben 5 te başlamak istiyorum. Çünkü sağdığım sütler yetmez. Ama çalışmazsam da 6 ay dolu dolu emzircem