Dün havuç ile tadıma başladık. Kakasında dünden beri havuç taneleri var sindiremiyor mu acaba. 5 ay 20 günlük erken mi oldu ki bağırsaklar hazır değil mi acaba yoksa normal mi. Bir de yanaklarda geçmeyen egzama var o yüzden 3 gün kuralı ile gidiyorum. Kakada mukus oldu. Ek gıdanın reaksiyon gösterdiğini nasıl anlıcam. Bu bir belirti midir