Merhaba canım anneler . Oğlum 1 yaşında ve sürekli olarak burun akıntısı öksürük balgam şikayetleri oluyor doktorumuza da gidiyoruz ilaçlarımızı da alıyoruz ama nafile . Çam kozalağı şurubunu duydum ve aldım sizce yaşı uygun mu ? Ağır gelir mi acaba ? Kullanan var mı ?