Merhaba hanımlar diş ateşi kaç gün yaşadınız kızım 2 gündür ateşli yani max 38 gördü ateş düşürücü verdin o zamanda çok hızlı yükselmiyo 7 8 saate bir çıkıyo ve ishali var diş diye düşünmeli miyim yoksa başka bişey mi bilemedim tecrübeniz nedir bu konuda