BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Doğumdan sonra adet olmadım henüz. Lohusalık 2 ayda bitti kanama akıntı falan. Sorum şu ki adet olmadan hamile kalınır mı .İlişkiden kaç gün sonra test yapılır hamilelik olup olmadığını anlamak için🤔 şuan 6 aylık kızım
birtutamsac BirSevda-iki-Emanet_Sahibi evet kalınabilir. 10-12. Gün doğru sonuç gösterir şüpheli ilişkiden sonra
laliko35 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi evet ben kızım 6 aylıkken kontrole gitmiştim doğum yaptığım doktora gebe kalabilirsin korun dedi 10 aylık kızım hala regli olmadim
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi birtutamsac bugün tam 7. Gün oldu mide bulantısı ve bel ağrısı oluyor . Korumalı oluyor da acaba mi diye takılıyor aklıma test yapsam da çıkmaz galiba beklemem lazım sanırım
Barlisko laliko35 benimde oğlum 10 aylık olunca ilk adeti oldum bu ay olmadim test Yaptım hamilede değilim bi düzensizlik oluyor sanırım ilk zamanlar
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi laliko35 düzenli emziriyormusunuz halen. Ek gıdaya geçtikten sonra da olmamış .
birtutamsac BirSevda-iki-Emanet_Sahibi korunuyosanız psikolojikte olabilir, ama aklınızda şüphe varsa test yapıp kesinleştirin
laliko35 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi emziriyorum hala olmadim 18 aylık bebeği olup hala olmayan arkadaşlarım var