Cevap verirseniz sevinirim bilgisi olanlar. Oğllum 2.5 yaşnda. Sürekli hastalanıyor iki hftaya bir veya ayda 1 mutlaka. Kaç doktor gezdim havadandır soğuktandır falan dediler. 2 hafta önce yne bi doktora gittik ateşlenmişti. Röntgen falan çekti yüzde 80 oranında geniz eti oldugunu ve bademcik bundan dolayı sürekli hastalandığını söyledi ve şurup verdi. İçtik şuruplar bitti. Şehir değiştirdiğim için aynı doktora da gidemedim. Bilgisi olanlar varmı ameliyat geçirmiş olanlar yada ilaçla geçiren . Yardımcı olun lütfen