Alyehus bende 14 ayar zarif incecik bi tektaş almıştım 2019 da o zaman 500 falan vermiştik, bozdurma niyetinda olmadığm için sürekli takacağım bi şey olsun diye böyle tercih etmiştim hiç pişman değilim ama herkes ayy niye ince aldım kalın alsaydın gösterişli olsn ucuzuna kaçmışsn gibi bir ton laf söyledi sanki onların parmağı 😂