Mrhb kızlar bugün sağlık ocağı gittim 1 yaş aşisi için boy ve kilo kontrolü yaptı kilosunu ve boyunu soyluyecem lütfen linclemeyin kilo yarşi için yazmıyorum
Kilo 8kg/boy 71cm
Doktor kilosu idael ama biraz daha alsa iyi olur dedi boyu sormadım iyi mi diye ilk kizim tecrübe sizim bilmiyor,um kilo vs boy dan nasıl sizce kizim minyon bu arada yaşını göstermiyor 1 yaş gibi deil 9 ay vs 10 aylık gibi lütfen cevaplar misnz kısa mi ya boyu yemek konusunda madi durummuz pek iyi deil evde ne olsa veriyor um ceviz vs kuru yemis meyve gibi şeyler alamıyor uz ayi zor getiriyor uz .