Merhaba güzel anneler. Bebeğim bir ay 22 günlük erkek çocuğu. Doğduğunda 4 gün kuvözde kaldı. Biberon ile beslediler. Evde meme reddi başkadı. 20 günlükken kabul etti emmeyi. Artık seviyor memeyi. Ama uykusunu alamadığında yada sürekli emip uyuyamadığında çıldırıyor. Memeyle boğuşuyor sürekli emmek istediği için süt akışı az geliyor. Sinirleniyor. Mama veriyoruz. Mamadan sonra yine emmek istiyor uyumak için. Yine az geliyor yine sinirleniyor. Napıcamı şaşırdım. Saçma sapan bir döngüye giriyoruz. Yaşayan var mı destek ?