Aylardır çok katı bi diyet yapıyorum kızlar sonunda alerjimiz bitmiş ben de geçen hafta yavaş yavaş diyeti açarak emin olmuş oldum Allah’ıma şükürler olsun 😍 3 aylıkken kurdelen şeklinde döküntü şikayetiyle gittiğimiz doktorumuz deri testi yaptı testte bişey çıkmadı ama deneme yanılma yöntemiyle süt ve süt ürünleri alerjisi olduğunu tespit ettik o günden sonra çok katı bi diyet yaptım 2 ay sonra diyeti içine süt katarak yaptığım kekle 3 gün deneyerek çok az açmıştım ama sonuç hüsran yine aynı şikayetler oldu ağladım geçmicek diye oğlum şuan 7 aylık ama geçti çok şükür daha detaya inmek istemedim destan gibi yazmışım ama alerji konusunda insanlarımız çok bilinçsiz ve bu artık günümüzde çok duyulmaya başladı bizim hikayemiz böyle başlayıp bitti dizin de aklınızı karıştıran diyetle ve alerjiyle ilgili merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz bu konuda yardımcı olabilirim :)