Nurdanalkanozkan Kızlar oğlum çok huysuzlaştı durup dururken çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor mamalarını da bitirmiyor elleri de kulaklarında hep ya 😭3 ay 19 günlük
Parasetamoll Nurdanalkanozkan başka yeri olmadığına emin misiniz tek bununla diş denilmez bazı arkadaşlar 3-4den beri diş diş dedi yaşını alacak diş yok sizde öyle olmayın :)) soyup baktınız mı? Kaka durumu nasıl? Belki kulağı ağrıyodue?
Mervebtnrr Nurdanalkanozkan dış değilde atak olabilir bnce nacizane fikrim canım bizzat gece 3ten beri uyumayan kızım var ne o ne ben 1 dakika uyumadık dış sancısından sımdi bide ateş yaptı hayırlısı
Nurdanalkanozkan Parasetamoll cnm kaka normal bir yerinde birşey de yok bilmiyorum ki kulağı mı ağrıyor ki🤔
Nurdanalkanozkan Parasetamoll Rasev Esraaa67 kızlar şimdi doktordan geliyoruz kulağıns baktı kulağı ile ilgili bir sorun yok dedi
Semra9613 Benim oglumda ayni 4 aylik olacak 3 gun sonra.4 ay atagi olabilirmis salyasi artti emmek istemiyor huysuzlasti iyice.kulaginida cekistiriyor aglayip arada distendir diye dusundum uykusu oldugunda yapar dedi doktorda bilemedim ne atakmis
Nurdanalkanozkan Esraaa67 cnm genelde yıkarkan yüzüstü tutup başını yıkıyorum dikkat ediyorum kulağını yıkarken
Esraaa67 Nurdanalkanozkan Bizim de dış sorunumz var canım hiç kulağını tutmuyor sen kulağı üzerinde dur derim sağlıkla büyüsün minikler
Nurdanalkanozkan Hiramveben evet cnm benm salya çok akıyor eli de ağzında hep şimdi sağlık ocağına götürdüm cnm kulağına baktılar cihazla iltihap falan yok dedi doktor diş mi acaba?
Hiramveben Nurdanalkanozkan bi çay kaşığını diş etlerine değdir bakalım çıkmaya başladıysa çıt çıt der
Duruduygu Nurdanalkanozkan kulağı agrıo olabilir canım kulak agrısı çok fena bebekleri huysuz eder bence bi kontrole götürmekte fayda var yıkardan su gidebilir kir birikebilir
Nurdanalkanozkan Duruduygu cnm şimdi geldik doktordan kulağına baktı kulağı ile ilgili bir sorun yok dedi
Gymy Nurdanalkanozkan ayy valla aynısı oldu doktora götürdüm diş geliyo ddi bi tane çıktı bile geceleri uyku yok huysuz mama reddi mız mız ağrısı oluyo ☹️Ateş oluyo biraz daha küçük bnmde 4ay26günlük zor çıkıcak heralde ama bnde yıpranıyorum Allah kolaylık versin annelere
Nurdanalkanozkan Gymy cnm bizimde mi diş acaba ya kulağı için şimdi götürdüm doktora kulağı ile ilgili bir sorun yok dedi
Gymy Nurdanalkanozkan büyük ihtimalle canm inşallah çıkarır ama zor çıkıyo 🤦🏼♀️Yıpranıyoruz oda bizde