Arasanne Kızlar 4 ay 4 ay 4 gunluk oğlum var kucagımda yuzu karsıya bakacak sekılde dururken gövdesini kaldırıp oturmaya çalışıyor gıbı. Bn de çok tereeddut edıyorum. Masallah gelısımı ayına göre çok iyiy ama erken mı acaba. Nasıl yapsam ki..
gossipannee Arasanne 3.5 aydan sonra kucağında 3-5 dakika aralıklarla oturtabilirsin canım benim bebeğim 3 aylık o bile kaldırıyor duramiyolar valla😂
Irmakprensesinannesi Arasanne 4 aylik ti 5 10 dk kucagim oturturuyordum ya doktorumuz 4 sy itibariyle kucağınıza oturabilir demisti
Aliaslan1 Arasanne 3.5 aylıkken kucağımda 1-2 dk oturtuyordum şimdi biraz uzattım oturma süresini. Yatırınca başını kaldırıyorsa sürekli oturtun kucağınızda destekli
sademinannesi Arasanne benim kızımda sizin bebiş gibiydi sırtı göğüsünüze gelecek şekilde en fazla 5 dk olacak şekilde oturtabilirsiniz