Slm hanimlar simdi bisey sormak istiyorum bi kiyafet begenip siparis ettiniz ve siparisiniz kargoda. Kargocuda arayip cewap veremediniz kapiyada geldi ewde degildiniz ve siparis geri gitti ama hic bi sekilide sizde donus yapmadiniz unuttunuz vs arada zaman gecince sizi icraya verme gibi olay oluyo mu bana bi msj geldi sms den kargo almadinz diye icralik oldunuz dendi bole haklari varmi anlamadm 😣 veya dolandirici mi acep 🤔