Elifinannesiiiiiiiiii Bu ay eşim garanti versede geri çekilmeli bir ilişkimiz oldu. Bel ağrısı yaşadm dr gittim hatta fıtık varmıs. Sonrasında ilk gebeliğimde ki gibi buz dolobını açınca midem kalkıyor eşim ihtimal vermiyor bu test yapmaya götürmeli mi beni sizce
KahveliVera Elifinannesiiiiiiiiii 15 gün gecikti kusma bas dönmesi ne ararsaniz meger psikolojikmiş 😂
BalYanaklarinAnnesi Elifinannesiiiiiiiiii 3 ay oldu hala hasta olmadım ama hamıle değilim 😂 rabbim isteyenlere nasip etsin
Elifinannesiiiiiiiiii busrapckk3 bende gecikme yok 2 gün var reglme ama eşim yok desede şüpheleniyorum ben buz dolabı kokusuna olan hassasiyetim hamile olabileceğimi düşündürüyor. Durduk yere olan bir sey değil çünkü
Elifinannesiiiiiiiiii KahveliVera benimde öyledir inşallah. İlk gebeliğimde buz dolabından çok pis bir koku çıkıyordu açamıyordum bugün 3 kere açtım her defasında midem kalktı
Danlacann Naneyi yemişte olabilirsin yememiste olabilirsin 😜 yap bir test için rahat etsin en azından 🤷🏻♀️
Elifinannesiiiiiiiiii BalYanaklarinAnnesi ben 6 aydır regl düzenli görüyorum canım. Benim içinde çok erken rabbim isteyen olmayan herkese nasip etsin
Derya-Anne Elifinannesiiiiiiiiii bizimde 2 defa geri çekilmeli birliktelik oldu eşim ben kendimi biliyorum bisey olmadı yapmadım yapsam yaptım derim ama yapmadım diyo normalde kondomla korunuyoruz. Doğum yapalı 7 ay 21 gün oldu 2.ci doğumum zaten düzensizlik vardı eşimde öyle düşünüyo düzensizlik vardı zaten buda oyle biseydir diyo bel ve kasık ağrım var vücudum şişti doldu çok sinirliyim yüzümde daha önce hiç çıkmayan yerlerde sivilce çıkıyo ama adet olamıyorum eğer sıra alabilirsem çünkü 2 haftadır randevu bekliyorum alamıyorum devlet hastanesine sıra alamazsam mecbur özele gidicem 2 defada test yaptım ikiside negatif çıktı basım bile ağrımaya başladı artık stresten
Kubraybars Elifinannesiiiiiiiiii kiz niye götürsün alsın sen evde yap 😂 suç işlemişsin gibi goturmeli mi falan hahah
Elifinannesiiiiiiiiii Kubraybars hahaha allah iyilinizi versin. Yani buz dolabı koku hassasiyet beni test yapmaya götürmeli mi diye söylemek istemiştim 😂 eşimde öyle bir şey varsa suç işlemiş sayılır 🤭😂😂😂
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Elifinannesiiiiiiiiii bende bel ağrısı çok aşırı yaşıyorum fıtık olduğu nasıl anlaşıldı .hangi doktora gittiniz acaba
Elifinannesiiiiiiiiii BirSevda-iki-Emanet_Sahibi beyin cerrahına gittim. Direkt mr girdim canım kuyruk sokumunda belime doğru çıktı