Mugerrr dogumda ko bas cevresıne ıstınaden yorum yaparsam bana gore normal
cunku oglumunda kafası buyuk oyle dogdu
aylık gelısımdede olması gereken mıktarda buyudugunden hala buyuk😂bana cekmıs
dogumda 37.5 tı kafası suan olculmedı ama vardır o kadar o da 9 aylık
onemlı olan her ay buyumesı gereken sınırda buyumesı