Mutlubayan Anneler bebeğim 3 aylık ve gribe yakalandık beraber 😶 bebeğimle hapşırık öksürük ve burun akıntısı var emmesi de azaldı ne yapmalıyım ? ( doktora gittik şurup verdi ) Zayıflicak diye korkuyorum 😔 Emmesi için ne yapmalıyım
canselcalgn Mutlubayan emziriyorum demişsin kendin sarımsak ye sütünden ona da geçer. Benim bebeğimde gripti. Akşam yedim çok şükür sabahına birşey kalmadı
canselcalgn Mutlubayan burun akıntısı var demişsin ama emmiyosa burnu tıkalı da olabilir. İstersen serum fizyolojikle temizle
Mutlubayan canselcalgn burnunu da temizliyorum ama aktığı için hep tıkaniyo geceden bu yana toplasan 10 dakika emmiştir 😔
canselcalgn Mutlubayan siz dediğim gibi kendiniz sarımsak yiyin. Ihlamur için. Bir çay kaşığı kadar bebeğinize de icirin. Ben bebeğime iciriyordum. Yine de siz kendiniz bilirsiniz.