momma özge ballı ya götürüyorum canım 6 aydan itibaren takibi ve ilgisinden memnunum. İki üç kere biz doktor değiştirdik en son ek gıda dönemin de eski doktorumuz saçma sapan Bi liste verdi elime çocuğa onları direkt vermek mümkün değildi bir şeyde anlatmadı ondan sonra doktor araştırması yaptım baya en son özge hocaya karar verdim işte onla devam ediyoruz çok şükür reflümüzü filan iyleştirdi siz hangisine gidiyorsunuz memnun musunuz bilgim olsun aklımda bulunsun