baby-mom bence öğretmen biraz abartmış. 17 aylık yani, nasıl sabit durup devamlı masa başında etkinlik yapabilir ki? İster istemez ilgisi sağa sola kayar. Masa başında durduğu süre ister istemez azalır. Benim oğlum da 17 aylık, fıkır fıkır valla. Bence takılmayın. Her bebek farklı