Narab bende fazla diye dusundum ama yapıyorum pek faydası yok. Gorumcem sureklı kullanıyor onun oglu 8,5 aylık ona sordum oda 30-40ml kullanıyor. Eger cok tıkalı değilse 2ml kullanın siz bizimkinin burnu cok tıkalı. Doktor yutsada bi zararı yok demiş