Canım bizde 10 gun önce yaptırdık. Öncelikle hiç korkulacak birsey değilmiş benim bebegim 2 ay 15 günlüktü keske daha once yaptırsaydim dedim. Hemen ıyilesti zaten çok şükür. Ben unuttum gitmeden önce şurup icirmeyi sen içir yoksa zaten uykusuz götürmüştüm sünnetten sonra hemen uyudu o ara uyandırıp şurup veremedim uyaninca biraz ağladı agrisindan başka da hiç bir sorunumuz olmadi. Krem ve yağımızı düzenli uyguladık 3. Gün sargı düştü şimdi dikişleri bile kalmadı eski halimize döndük. 4 gun sonra normale döndük tutmada felan sıkıntı yaşamadım ama sizin bebeğimiz daha büyükmüş sanirim altını değiştirirken zorlanirsin