BelisMelis411 ftmgz sivenonun deterjanını bebısımın kıyafetlerı ıcın kullandım ama kokusunu hıc sevememıstım yanı guzel temızledıgını dusunmuyordum ıcerıgı temız ama sonradan cleana gecmıstım bıberon temızleyıcısındede o koku var mı ?
Huysuzpanda-arven BelisMelis411 ben ersağ kullanyorum yenilebilir sertifikası varmış normal elde yıkama bulaşık sıvısı. ama bide baby me nın kini Almiştim e bebekten zamanında iyi bi indirimi vardı o zaman hala elimde mevcut 2 sinide kullanıyorum yanı.
BelisMelis411 Deletedmom_7 tamam buda aklımda faıry genel anlamda guzel zaten 🥰 ama bime cif marka gelecek ya ondan sormak ıstemıstım ama ıcerıgını bılmedıgmden bilgi alayım dedim :) tesekkurler 🥰
yusufmertmom BelisMelis411 unibaby kullanıyorum gayet de güzel. Ama bir bloger BİM’e cifin temizleyicisi gelecek ve çok güzel diye paylaşmıştı bilmiyorum nasıl
BelisMelis411 yusufmertmom işte bende onu sormak ıstemıstım ama herkes farklı marka soyleyınce sormadım demekkı ıyı bırsey degıl diye dusundum 😁😁😁 genel olarak cif hayranıyım ben 😂😂 2-3 haftada 1 cıf bıtıyor buyuk boy 🙈😂