Febrarss canım hiç korkma ben senin gibiymez atmıştım hemen sokağa zaten bebek arabasında sürerken uyuyorlar evde zorla uyuyan çocuk dışarıda uyuyordu bende yürüyüş yapabiliyordum hiç korkma üstünü güzelce giydir ört, gerekecek eşyanı yanına al, bir tanede örtü al emzirmen gerekirse diye kimsenin umrunda değiliz bende çok utandım başta herkes bana bakıyor sandım ama bir kaç zorunlu denemeden sonra baktım tamamen benim kafamda kurduğum bir şeymiş ilk başlarda kendini rahat hissetmek deneyimlemek için evinden çok uzaklaşma bir gör kendini de bebeğini de sana da çok iyi gelecek hadi iyi gezmeler 🙏🏻