Klnccc ben de geçen pazartesi yaptırdım doktor yarın kontrole geliyosunuz dedi, ertesi günü kendi çıkardı sargısını. Baktı ne durumda diye. Sonra cumartesi için çağırdı tekrar gelin diye cumartesi günü tekrar kontrol etti yapışan kabuk bağlayan yerleri falan ayırdı. Yine hafta içi bi gün ve bi de cumartesi gelin tamamdır dedi. Bizim doktor sık sık çağırdı bizi, sizin de imkanınız varsa bi doktorunuza gösterin bence. Dediğiniz gibi ağlamaları da çok kötü oluyor, ben doğduğundan beri böyle ağlama görmedim. Verdiği kremleri sürün sık sık banyo yaptırın daha çabuk iyileşiyor. Bezi değer değmez ağlıyorsa karton bardak kesip koyuyolar burda okumuştum o belki çözüm olabilir