Unicorn26 Kızlar bebeğim 9 aylik olucak ama hala 0-6 ay emzik kullanıyor değiştiremiyorum bir türlü binlerce emzik aldım yok illa eski emzik nasıl alistiricam bu olaya bırakmıyor da
ikraninannesiii Unicorn26 benim de 9 bucuk aylık ben bıraktırmayi düşünüyorum dişleri cıkıcak daha cıkmadı dişlerini olumsuz etkiler demişti hemşirem birakmaya calıscaz sizde birakabilirsiniz bence
kaganege Unicorn26 damak gelişimini bozdugundan üst dişlerde bozukluk,dısa doğru uzanma oluşabilir. Mutlaka emzigi büyütün,eski emzigi atın.
Minnossareannesi Unicorn26 10 aylık gelebildik biz büyük emziğe öncesinde asla kabul etmemişti, hep ortada bıraktım kendisi alıp emmeye başladı alıştı
Unicorn26 Minnossareannesi ya bende deniyim bakıyım sık sık veriyorum büyük emzigini iki defa emiyor oguruyo büyük geliyo ağzına sanırım her marka denedim ama