161121 4 aylık kızıma demir ilacı başlatıldı ancak sağlık ocağının verdiği kabız yaptı. Doktor bırakmamı istedi başka marka deneyin dedi. Kabız yapmayan demir ilacı var mıdır kullanan bebeklere
Alyehus 161121 biz Newvit kullanıyoruz günde 2 defa yapıyor kakasını içeriği çok temiz +2 emilim. ama tadı kötü. Doktorumuz microfer ya da sidefer dedi biri çilekli biri kolalı şeker tadındaymiş. Elimdeki bitince bunlardan birini almayı düşünüyorum.
Sevgi64 Kizlar doktorum cuma gunu bana devit 3 yazdi bugun baslattim kullanmaya oda kabiz yapiyomu ya zatwn bebegim uyarmadan kendi kakasini yapamiyo bide kabiz olursa túmden biterim
sademinannesi Sevgi64 bizde gaz ve kabızlık yapmıştı ve aşırı huzursuzdu 1 kez vermemde bunları yaşadık o yüzden attım çöpe ocean kullanıyorum memnunum
Aliaslan1 Sevgi64 bizde de acayip gaz ve karın ağrısı yaptı kıvrandı yavrum 3 gün resmen sonra ocean aldım d vitamini o iyi geldi. Demir de ferrum almıştım o da rahatsız etti sanırım dün vermedim bugün iyi çocuğum onu da ocean alacağım bugün
Sevgi64 sademinannesi aaa kullanmasammi acaba korktum ya zaten kendi yapamiyo gaz olayimizda yeni bitmisken basa donmek istemiyorum